FAQ - Veelgestelde vragen
Producten
Zijn alle producten op voorraad?
Wij hebben meer dan 45.000 producten op voorraad in ons magazijn en in onze showroom.
Mocht uw artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan zorgen wij ervoor dat het binnen 24 uur in huis is!
Kan ik als particulier ook bestellen?
Natuurlijk! U bent van harte welkom in onze webshop en in onze showroom.
Hoe meld ik een reparatie aan?
Wat vervelend dat u schade heeft of problemen met één van onze producten. Om u snel van dienst te kunnen zijn, vragen wij u zo spoedig mogelijk telefonisch (045 - 5243131) of per e-mail (info@hydraflex.nl) uw probleem te melden.
Bestellingen
Wat adviseren jullie over het omgaan met ...?
Heeft u een vraag over een ontvangen artikel, bel of mail ons:
T: 045 - 524 31 31
E: info@hydraflex.nl
Ik wil klant worden, hoe gaat dit in zijn werk?
Bij de voltooiing van uw eerste aankoop worden uw gegevens opgeslagen en ontvangt u van ons uw persoonlijk debiteurennummer.
Hiermee kunt u gemakkelijk inloggen wanneer u uw volgende bestelling plaatst.
Retouren
Service en garantie
Ik heb een defect, hoe moet ik hiermee omgaan?
Het spijt ons dat uw artikel niet voldoet aan de verwachtingen. Uiteraard stellen wij alles in het werk om u zo snel mogelijk van dienst te zijn.
Bel of mail ons:
T: 045 - 524 3131
E: info@hydraflex.nl
Ik wil een elektrisch apparaat laten keuren, hoe meld ik deze aan?
Stuur een e-mail naar info@hydraflex.nl of kom langs in onze showroom.